joi, 22 decembrie 2016

Revenire

Am decis să mă întorc în acest loc care pentru mine e acum asemănător jurnalului drăguț pe care îl găsești după ani buni și te gândești la cât de interesant ar fi să continui să îl scrii cu mintea pe care o ai acum. Îmi plac contrastele; sunt atrasă de schimbare.
Nu sunt la fel de motivată pe cât eram cândva și totuși scriu fără să îmi pun prea multe întrebări; nu îmi dau seama ce sentiment mă readuce aici. Am devenit mai superficială în ultima vreme; căci acordând atâta importanță universului meu interior, nu făceam decât să-mi îngreunez viața iremediabil. Acum trăiesc în universul meu în care lucrurile sunt pe cât de grele, pe atât de simple și mă bucur de ceea ce văd, aud, ating, miros, gust. Senzorială, poate puțin superficială, însă eu până în vârfurile degetelor.
O să vorbesc în continuare despre lucrurile care îmi plac și pe care le-am achiziționat; în ultimul timp am dezvoltat o pasiune pentru haine și o să postez pe aici ce am mai cumpărat, iar dacă se întâmplă un miracol de Crăciun și avansez în viața socială și poate particip la un eveniment, voi scrie nerăbdătoare aici toate detaliile. Încă îmi fac curaj să postez despre hainele achiziționate în ultima vreme, însă problema e momentan lumina (e greu să faci poze în decembrie după ora 4 după-amiaza). Voi reveni zilele următoare și vă voi vorbi despre ce am mai făcut. (Să sperăm că până atunci nu dau foc casei în încercarea de a mă pregăti de sărbători.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu