joi, 22 decembrie 2016

Muzică #1 | ex Chinawoman, Michelle Gurevich

Cum nu știu pe viitor cât de ocupată voi fi cu școala, am decis să fac o rubrică la care nu îmi va fi prea greu să postez. Voi scrie despre artiștii și melodiile mele preferate.
Pe Michelle Gurevich am descoperit-o pe vremea în care încă se intitula Chinawoman. Muzica ei misterioasă mi-a atras atenția încă din primele secunde ale audiției. Lovers Are Stragers a fost prima melodie pe care am ascultat-o, fiind și printre cele mai populare melodii ale artistei. Am regăsit multe adevăruri în versurile sale.

Expressing your uncertainties
Through years of anniversaries
Then five years down the line
You say, "She was never my type"

Lovers are strangers
There's nothing to discuss
Hearts will be faithful
While the truth is told to someone else

Blue eyes saw love's first embrace
The boy down the road
I wonder if he's alive today

Young girls go laughing past on the road
No one pays attention to the old
But at least we know justice will be served
In the end everyone gets their turn

We are smart
We can crack the formula
Learn to laugh about the occasional fuck
Always have been one to endorse openness
Now I fear some things best not discussed

2 comentarii:

  1. Suna foarte bine!!
    Eu nu prea ascult muzica, dar am momentele mele.
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din acest punct de vedere nu pot spune că te înțeleg, pentru că eu ascult foarte multă muzică. Ce-i drept, de unii artiști mă mai plictisesc și îmi place la nebunie să caut noi și noi "iubiri" în materie de muzică.
      Mă bucur totuși că ți-a plăcut, Michelle Gurevich este una dintre artistele mele preferate.
      Crăciun fericit și ție, mulțumesc mult că ai trecut pe aici! Te îmbrățișez.

      Ștergere