joi, 25 august 2016

Eu descrisă în gif-uri din Să înceapă aventura

Nu știu câți dintre voi îmi împărtășiți această pasiune, însă eu personal pot spune că sunt îndrăgostită de serialul Adventure Time. De-a lungul timpului, am strâns unele gif-uri pe care am decis să le împărtășesc cu voi. Fiecare, are, desigur, o semnificație aparte.

Sunt foarte sensibilă și de fiecare dată când greșesc sunt mai afectată decât ar trebui. Mă critic de una singură ca apoi tot eu să-mi iau apărarea:

Arăt mai mult decât ciudat când încerc să fiu autoritară.

Am obiceiul de a lua în seamă lucrurile negative mai mult decât ar trebui.

Enervează-mă și devin cea mai ignorantă persoană pe care o cunosc.

Sunt atât de leneșă încât dimineața nici tractorul nu mă scoate din pat.

Am momente în care cred că nimănui nu-i pasă și-mi doresc ca oamenii să-mi arate contrariul.

Sunt romantică.

Am momente în care cred că oamenii mă urăsc pur și simplu.

Am moduri ciudate de a mă distra.

Am foarte puține momente când am încredere în mine și chiar și atunci o iau pe arătură.

Dacă îmi țin emoțiile pentru mine însămi, explodez.

Mă enervez repede când oamenii-mi pun întrebări multe.

Îmi plac poveștile de dragoste cu acțiune haotică.

Mă gândesc până când doare la persoana de care sunt îndrăgostită.
(ignorați ce scrie :D)

Uneori, dramatizez.

Știi că-mi ești persoană de încredere dacă flirtez cu tine. Indiferent cine ești.

Uneori îmi doresc să am un iubit mai mult decât orice, încât fac o dramă din asta.

Iubesc muzica, adică, cine nu o iubește?

Îmi place să admir oamenii pentru ceea ce sunt.

Uneori iau apărarea unor oameni, deși nici măcar nu-i cunosc.

Îmi place să privesc oamenii. Mult.

Și cred prea mult în iubire și chestii.

Dar, hei! Viața e oricum o aventură, nu?







Un comentariu:

  1. Draguta idee de postare.^^..Ma regasesc in destul de multe afrimatii scrise de tine.

    RăspundețiȘtergere