marți, 4 august 2015

Gânduri noi

Nu aș fi prevăzut nicidecum o revenire prea curând, însă inspirația mi-a fost dată de minunata Anca, care a reușit să-mi lumineze colțul de minte întunecat, în care din nefericire se aflau și gândurile mele în legătură cu acest colțișor pe care-l numesc blog. Voi face așadar o foarte scurtă recapitulare a vieții mele de când nu am mai scris personal aici căci ar fi câteva lucruri de povestit.
În primul rând, exprimarea-mi care s-a adaptat dacă pot zice (căci mai am de studiat și învățat pentru a ajunge la performanța pe care mi-o doresc) stilului gotic de care sunt pur fascinată. În iarna ce a trecut, am descoperit minunate poze cu fete înveșmântate în cele mai minunate rochii pe care le-am văzut vreodată, am găsit scrieri profunde cum nu am mai citit nicicând și am privit viața dintr-un punct de vedere pe care îl mai experimentasem, însă nicicând până atunci cu o atât de profundă plăcere. Mi-am schimbat punctul de vedere în legătură cu foarte multe lucruri, am început să apreciez artele întunecate mai mult și pot spune că sunt mai sensibilă în ceea ce privește sentimentele transpuse prin scris. 
Iar ca anunț important pentru oricare cititor interesat, mă voi reprofila și voi posta despre noua mea pasiune în legătură cu această cultură și îmi voi continua călătoria în această viață, exprimându-mi perspectiva despre lucrurile care contează cu adevărat pentru mine și anume, ideile filozofice și arta. Voi posta cât de curând, iar în cazul în care curiozitatea vă este mai profundă decât prevăd eu, dragii mei lectori, vă las să v-o alinați prin a-mi vizita contul de ask pe care, spre rușinea-mi, am fost mult mai activă decât aici. 


A voastră eternă prietenă,
Flavia

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit, draga noastră Flavia!
    Abia aștept să-ți citesc postările viitoare. Atât timp cât reflectă adevăratele tale pasiuni și gânduri, am certitudinea că vor fi superbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur atât de mult că te-ai decis să faci asta! :)
    Sunt absolut încântată și abia aștept să citesc orice creație de a ta deoarece sunt convinsă că va fi minunată precum tine! Trandafirii din fundal sunt superbi!

    RăspundețiȘtergere