duminică, 11 ianuarie 2015

Schimbare

A sosit momentul să mă despart de bobiță. Cred că până la urmă, așa se întâmplă în viață: ne schimbăm. Eu am simțit nevoia de schimbare și mă întorc la numele meu adevărat, la Flavia, pentru că acum simt că îmi pot asuma cuvintele. Știu că nu am mai scris de mult pe blog, nu este timp de scuze. Pur și simplu mi se necesită la școală mai multă creativitate, iar pentru blog, capul meu rămâne gol și lipsit de idei. Sper să reușesc să schimb situația. Poate că a fost și din cauză că am crezut că nu mi se mai potrivea numele, personalitatea însușită. Dar m-am întors, gata să-mi expun părerile, căci nu îmi mai este rușine de persoana mea și sunt pregătită să spun ce am de spus. Inițial, am vrut să șterg toate postările, dar m-am gândit că pe urmă mi-ar părea rău să nu-mi văd evoluția în timp. Momentan, link-ul rămâne același.Mă voi gândi o perioadă dacă trebuie sau nu să-l schimb. Eram gata să renunț la blog, când m-am gândit că așa e și în viață: nu poți renunța când vrei. Așa că, fie că mai citește cineva sau nu ce este aici, eu continui să scriu pentru mine și nu pentru altcineva. Dacă am învățat ceva în 2014(că suntem în noul an deja și eu nu am mai scris nimic despre asta), este că suntem singuri pe lumea asta și trebuie să ne apreciem noi singuri, nu altcineva. Vă salut și voi posta peste puțin timp o recenzie! Fiți pe fază!

Un comentariu:

  1. ”suntem singuri pe lumea asta și trebuie să ne apreciem noi singuri, nu altcineva.” - Știu, Flavia, știu. E cel mai mare adevăr!
    Și eu am trecut de la xNice la Anca cu steluță, apoi Dubhe și apoi iar Anca simplu; toate chestiile astea arată cum ne maturizăm și e așa frumos!
    Succes mai departe; abia aștept să te citesc iar!

    RăspundețiȘtergere