duminică, 5 octombrie 2014

Cum înțeleg toamna prin muzică

Nu știu cum să mă acomodez vremii. Am răcit și vorbesc ciudat, iar în timp ce Povestea lui Harap-Alb continuă să îmi dea bătăi de cap, muzica răsună în căști. Vă las cu muzica pe care o ascult în prezent pentru că nu văd rostul să plâng după fiecare frunză căzută, totul pare atât de vesel, chiar dacă vremea e nașpa. Să sperăm că o să îmi vină și cheful de citit, dar până atunci...















Probabil că totul arată ca și cum tot felul de genuri și subgenuri s-au întâlnit, dar muzica asta mă face să trăiesc toamna frumos.
Aveți grijă de voi și poate revin cu o recenzie!
bobiță

5 comentarii:

  1. Frumos, frumos.
    Mie imi place sa ascult muzica celtica toamna si nu numai. Este foarte draguta.
    https://www.youtube.com/watch?v=qoktesLkHy8

    Asteptam recenzia.
    Pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubesc muzica celtică însă toamna asta simt nevoia de ritm, nu știu de ce...
      pwp

      Ștergere
  2. Ah, Flavia! Avem gusturi așa asemănătoare! :) Foarte bună muzica aleasă!

    RăspundețiȘtergere
  3. YEY! Atât pot să zic :) .Sper să înțelegi de ce.

    RăspundețiȘtergere