marți, 5 august 2014

Bine ai revenit august!

Nu am mai scris de mult timp o postare din sufletul meu. Poate din cauză că m-am grăbit să scriu despre cărțile citite și totuși, nu am scris nici măcar despre jumătate din ele, având în vedere că eu citesc foarte puțin. Dar e august și abia acum pentru mine zilele par infinite (ironia e că după august e septembrie și începe școala și da). Nu sunt totuși tristă. Luna asta e atât de frumoasă. E esența vacanței, simbolul verii și odihna sufletului. Cum ar putea să nu-ți placă? Pentru mine august e pur și simplu poezie. I se mai spune și gustar. De ce? Pentru că dacă ies în grădină, majoritatea fructelor și legumelor sunt coapte. Am câteva zile de când mănânc prune (deși aici într-un timp să făceau foarte târziu, prin septembrie), mere și apar și perele. E o lună în care te poți hrăni cu ce vrei, o lună în care totul e frumos, precum un mic paradis. O lună a contrastelor și a frumuseții.
Ce mai este pentru mine august? Odihnă. Multă odihnă. După ce în iunie și iulie atâta agitație, august a venit să mai domolească atmosfera și să reîncarce sufletele pentru toamnă. E o lună frumoasă. De ce? Pentru că e liniște.
Locuiesc la țară și toată vara, până în august, nu văd decât oameni muncind pe călduri, îngrijorându-se pentru grădini și făcând socoteli. În august, nu mai este cazul. Toate s-au terminat, s-au dus iar oamenii așteaptă recotele din toamnă. În august vezi oamenii zâmbind cu adevărat. Vezi veselie pentru că au găsit timp să iasă din casă și facă ceva frumos. Auzi muzică (chiar dacă nu foarte bună, însă muzică) și auzi chiar și oameni, bărbați jucând fotbal afară. Zilele de august par a fi un răgaz, o întoarcere la copilărie. Iar seara, e liniște. Greierii se aud și dacă te uiți la casele oamenilor, toate luminile sunt stinse. Nimeni nu stă să muncească până târziu. E liniște cu adevărat și stelele ard mai tare ca niciodată. Strălucesc pe cer și luna pare că zâmbește și ea. Atâta energie, atâta pace, atâta inspirație... Mi-e imposibil să o găsesc în altă lună decât august. August e odihna trupească și sufletească de care avem nevoie, răgazul sufletului pentru a acorda și minții noastre o șansă la muncă.  August e fericire, e căldura pe care o poți suporta. August e dansul păsărilor care abia au învățat să zboare pe cerul senin.  August e o lună unică iar eu în august mă simt infinită.

Și, am văzut că am primit o leapșă muzicală de la Anca. Mulțam fain! :)

1.Care este melodia ta preferata?
Așa cum spunea și Anca, e imposibil să ai doar o melodie preferată. În momentul de față, cele de mai jos îmi plac enorm.

Nightwish – Ghost Love Score

Colplay – Clocks

Metallica – Nothing Else Matters

Guns N' Roses – Don't Cry

2.Cu ce melodie te-ai trezit sau care a fost prima pe care ai auzit-o?

Nirvana – In Bloom

3.Ce piesa asculti cand esti trist?
Cum sunt sătulă de tristețe, ascult melodii care să mă înveselească gen

Aerosmith - Crazy

Guns N' Roses – Paradise City

U2 – Beautiful Day

4.Care este cantecul care te caracterizeaza ce mai bine ?

Metallica – The day that never comes

5.Care este melodia pe care o detesti?
Nu am o melodie pe care să o detest pentru că nu mă interesează atât de tare să ascult muzică proastă până când să-mi pese. Pur și simplu, nu ascult. Nu am sentimente de ură față de acea muzică.

6.Cu ce piesa ai asocia dragostea in viziunea ta?

Aerosmith – I don't wanna miss a thing

7.Cu ce melodie s-ar asocia viata ta peste 10 ani?
Ha ha ha, nici măcar nu știu ce o să fie atunci. Poate nici nu o să exist. Nu știu, sincer.

8.Stii vreo melodie in care se canta despre numele tau sau ceva de genul asta?
Nu, nu știu pentru că mama mi-a pus numele ăsta mai rar pe care de micuță îl urăsc. Al doilea, nici nu mai pomenesc.

9.Care este melodia de care nu te saturi niciodata?

Ă, melodiile:
Nightwish – Bless the child

Metallica – The Unforgiven


și de asemenea Metallica – The Unforgiven II

10.Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?

Când mă gândesc la vise, îmi vine în minte Nightwish – Meadows of Heaven.


Vă las să vă bucurați de august! Vacanță plăcută în continuare!
bobiță

2 comentarii:

  1. Da, și mie mi se pare că august e sinonim cu liniștea, relaxarea, odihna și.. vara <3. E luna mea preferată :D

    RăspundețiȘtergere
  2. August e o luna frumoasa, dar cand te gandesti ce vine dupa aceasta mica relaxare... iti pui mainile in cap (exagerez, bineinteles :)) ).
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere