duminică, 17 august 2014

Behind the blog

Le mulțumesc Ghandei, Sarei, AlexandreiMirunei și lui Pufuleț pentru faptul că s-au gândit la mine și mi-au pasat această leapșă.

Reguli:

  • Trebuie să răspunzi sincer.
  • Trebuie să iei imaginea tagului și să o încorporezi în postare
  • Tăguiește câți mai mulți din bloggeri tăi preferați


Cerințe: 
Trebuie să răspunzi la cele 7 întrebări, să spui patru lucruri despre tine, sau mai multe pe care vrei să le știe ceilalți.

1. Din ce oraș ești?
Păi, sunt din județul Botoșani, stau la țară, nu la oraș și mă aflu la mare apropiere de granița cu Ucraina și județul Suceava.

2. Câți ani ai?
15. Pe 27 octombrie voi împlini 16 și sunt destul de impresionată de cât de repede trece timpul când crești.

3. Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Pizza, cartofi prăjiți, paste și tot ce mai face mama. Iar dulce, ei bine, ciocolată.

4. Care este cel mai mare vis al tău?
Nu am deocamdată un vis. Desigur, îmi doresc să mă realizez pe toate planurile dacă s-ar putea, însă nu știu ce profesie să-mi aleg și mă aflu în faza aia când nu știu ce îmi doresc de la viață. De asemenea, nu sunt ca o adolescentă obișnuită. Dacă băiatul perfect ar da peste mine probabil cât de îndrăgostită aș fi de el, l-aș refuza pentru că îmi stă în fire să fac pe inabordabila.

5. Cea mai mare frică a ta este:
Dacă unii bloggeri au spus doar una, eu, pentru că sunt o fricoasă, am mai multe. Mi-e frică de înălțime, sunt claustrofobă, iar când eram mică eram agorafobă; mi-e frică de câini mari pentru că într-o zi am rămas blocată în cimitir și au ieșit niște câini urâți gata să atace și a trebuit să stau acolo cu o colegă și când s-au mai îndepărtat, să sărim gardul ăla periculos. De asemenea, am o frică ciudată de oamenii pe care îi știu dar cu care nu sunt în relații bune; pur și simplu urăsc să-i întâlnesc și nu mă simt bine când le vorbesc, ca și cum aș fi la un interviu de angajare.

6. Care este citatul tău preferat? Dar motto-ul?
Citatul meu preferat este “The only freedom you truly have is in your mind, so use it.” – M.T. Dismuke
iar motto-ul  “You have to believe. Otherwise, it will never happen.” – Neil Gaiman.

7. Aici o întrebare (sau mai multe) pusă de cititorii tăi. Revino cu un edit.
Întrebați orice la comentarii; răspund sincer.
De la Raisa:
Care este genul tău de carte preferat?
Nu depinde neapărat de gen ci de ce reușește autorul să transmită. Cu toate astea, mă atrag cărțile fantasy foarte mult și am câteodată momente în care am o poftă de povești de dragoste. Depinde și de starea pe care o am.
Ai citit vreodată filosofie?
Nu, nu am citit niciodată filosofie însă am timp până la urmă și chiar m-ar interesa.

De la Miruna:
Cum îţi place să-ţi bei cafeaua?
Atunci când beau cafea două lucruri sunt importante pentru mine: să fie tare și dulce. În rest, nu sunt foarte pretențioasă.
Şi când ne întâlnim şi noi la o cafea?
Cred că ar fi bine prin septembrie când merg mai des prin oraș. Chiar și după ce începe școala; tu oricum începi mai târziu.

Câteva lucruri despre tine:

  • Am urât lalelele profund până în clipa în care am terminat Laleaua neagră și am început să le iubesc, ba chiar mai mult, sunt florile mele preferate. Se pare că persoanele cărora le plac lalelele sunt sensibile și se supără fără să-ți dai seama motivul (lucru care a sunat caracteristic femeilor de pretutindeni și totodată, mie).
  • Îmi place muzica rock și metal. Trupa mea preferată este Nightwish datorită instrumentației geniale și versurilor profunde. De asemenea, iubesc trupele Metallica, Guns N' Roses, Aerosmith, Colplay, Scorpions, Cargo și Nirvana. Cred că muzica reprezintă un factor important atunci când vrei să știi ceva despre o persoană pentru că fiecare alegem stilul muzical care ni se potrivește personalității. Îmi place rock-ul deoarece reprezintă curajul de a fi diferit și revolta împotriva lumii care acceptă toate prostiile care le sunt băgate pe gât de către „cei de sus”.
  • Cred că Dumnezeu există sub forma unei puteri și că nu poate fi asemănat cu o persoană. Cred că El reprezintă natura, lucrul acela pe care unii Îl numesc karma și El este cel care acționează atunci când viețile noastre nu au sens. Consider că ateii care spun că au crezut în Dumnezeu dar s-au trezit la realitate nu sunt altceva decât suflete pierdute, confuze care au avut mari așteptări de la El însă nu au avut răbdare și s-au amăgit singuri. Deși cred în Dumnezeu, nu sunt de acord cu toate lucrurile pe care le fac creștinii ortodocși și faptul că suntem categorisiți după religie. Nu mai spun de faptul că ei cred că dacă crezi în Dumnezeu îți impune să nu vorbești cu cineva de altă religie. Nu așa se face, trebuie să ne purtăm ca niște frați, nu să îi facem pe ceilalți să se simtă oribil pentru simplul fapt că au o perspectivă diferită.
  • Nu îmi plac persoanele care nu știu nimic despre un anumit subiect însă își dau cu părerea, chiar dacă acel subiect le depășește și nu are nicio legătură cu ele. De asemenea, urăsc persoanele care judecă oamenii după aspect sau defecte și uită să privească dincolo de aparențe; tocmai de aceea sunt o persoană care nu pune mare accent pe prima impresie pentru că niciodată lucrurile nu sunt așa cum par.
  • Atunci când îmi pun ceva cu adevărat în minte, reușesc acel lucru însă deocamdată nu am găsit ceva care să mă pasioneze atât de mult așa că stau și îmi caut pasiunea precum o legumă plictisită. Totuși, îmi place să mai scriu din când în când și vreau să-mi îmbunătățesc scrisul. Cu toate astea, nu mă văd peste ani o scriitoare sau ceva de genul, însă îmi place mult să mă ocup de acest blog în timpul liber.


Dau mai departe această leapșă către Anca, Raisa, BuburuzaBia și oricine mai dorește să o facă. Între timp, aștept întrebările voastre, dacă aveți așa ceva! :) În afară de asta, ce mai faceți? Și, ce mai citiți? Vă urez o săptămână frumoasă și plină de realizări!

bobiță

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. îmi cer scuze, pufuleț.
      chiar am văzut postarea însă am uitat pentru că am devenit foarte amețită în ultimul timp. am modificat acum :)

      Ștergere
  2. Ești o persoană cool,măi Bobiță! :* . Îmi plac mult răspunsurile tale,ești de apreciat.

    Eu am mai primit acest tag,deci da,e făcut.Uite aici răspunsurile mele,în caz că ești curioasă: http://newcomiclife.blogspot.ro/p/lepse.html .

    Și,mai am o întrebare,defapt două, pentru tine(știi tu,pentru nr. 7 al acestui tag) : Care este genul tău de carte preferat?Ai citit vreodată filosofie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum îţi place să-ţi bei cafeaua? :3
    Şi când ne întâlnim şi noi la o cafea? <3
    Huggies! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru tag, deși l-am făcut deja aici: http://readingmysticbooks-dap.blogspot.ro/2014/08/behind-blog.html
    Nu ți l-am mai dat și eu pentru că deja am văzut pe vreo 5 bloguri că l-ai primit, deci... :)
    Îmi plac răspunsurile tale, Flavia! Totuși, nimic nou pentru mine odată ce știam deja toate aceste lucruri.
    O zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Șiiiii te-am mai nominalizat o dată: http://jurnalul-unei-cititoare.blogspot.com/2014/09/leapsa-back-to-school.html

    RăspundețiȘtergere