miercuri, 30 iulie 2014

Summer in a bag of books

Summer in a bag of books este o leapșă pe care am primit-o de la Ghanda și Anca. Vă mulțumesc că v-ați gândit și la mine! :)

Înainte de toate, regulile:
- selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
- incorporaţi în postare imaginea tag-ului
- dați tag-ul mai departe
1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești. 
Una din cărțile pe care am așteptat de mult să o citesc a fost Sub aceeași stea de John Green (recenzie aici). Devenise populară iar faima și părerile bune m-au intrigat și eram cu adevărat curioasă de ce ieșise din mâinile lui Green.

2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.
Laleaua neagră de Alexandre Dumas. Are o acțiune atât de interesantă, încât nu-i poți rezista.

3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea. 
Anotimpul regăsirii de Sarah Jio. Nu i-am acordat pe goodreads un punctaj mare, pentru că nu a fost o carte excepțională, dar a fost una ușoară și relaxantă, perfectă pentru serile în care nu puteam dormi.

4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.
Volumul trei din Cronicile Ținuturilor din Apus, Puteri de Ursula Le Guin. Deși primele două mă fascinaseră, povestea celui de-al treilea volum era diferită și nu m-am așteptat să fie o carte excepțională, însă imediat ce am terminat-o, am avut un sentiment foarte plăcut și încă mai trăiam povestea.

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.
Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis. Stilul autoarei era destul de drăguț, însă povestea nu m-a intrigat cu nimic și nu a fost decât o altă carte cu ființe supranaturale concepută prost.

6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.
Hm, cam greu de zis. Adevărul e că nu am citit o carte chiar când era pe val. Aflu cam târziu de unele cărți sau fac greu rost de ele.

7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu. 
Dincolo de un destin evident de Giorgio Faletti (recenzie aici). Nu a fost o carte rea, însă o începusem prin mai, când începuse sezonul testelor. Îmi era cam greu să mă concentrez asupra acțiunii, însă când am terminat-o, nu am regretat nimic.

8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță.
În altă viață de Marc Levy (recenzie aici). Este o carte scurtă, frumoasă și cu o poveste pentru aproape toate vârstele.

9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.
Cred că Mare Tranquillitatis de Katja Millay. Nu știu dacă e din cauză că am terminat-o ieri, însă mi-a plăcut enorm și mi-a dat ceva de gândit datorită perspectivei din care am văzut viața. Personajul Nastyei m-a fascinat mult, pentru că reprezintă fata care stă ascunsă după o mască, încercând să fie nepăsătoare.

10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede.
Doar timpul ne va spune de Jeffrey Archer. Deși nu i-am acordat o notă maximă, mi-a plăcut mult acțiunea care s-a desfășurat în perioada interbelică. Finalul a fost genial și m-a făcut să îmi pun câteva semne de întrebare.

Adevărul e că nu prea am cui să dau această leapșă. Marea majoritate a blogărilor au făcut-o deja, însă, dacă cineva care citește asta, nu a făcut-o și vrea să o facă, îl îndemn să o ia cu încredere! Rămăsese vorba că o să fac și Social media book tag, însă aș vrea sa o fac mai târziu, chiar dacă, probabil o să-și facă toți cruce că mă voi trezi abia în toamnă. Sper să îmi găsesc inspirația să revin cu postări. Voi ce mai faceți? Eu pierd timpul și sunt entuziasmată că vine luna august, chiar dacă ar trebui să nu fiu, pentru că după luna august vor mai fi câteva zile de septembrie și începe școala. Însă, oricum, vă urez o zi frumoasă și vacanță plăcută în continuare!
bobiță

2 comentarii:

  1. Îmi plac răspunsurile tale, și eu am făcut leapșa asta târziu.
    Aici: http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/07/finnaly-back-in-business.html
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am completat și eu leapșa și am adăugat un micuț concurs la sfârșit!

    Am citit și eu cartea lui John Green, dar pentru mine a fost o lectură plăcută și cam atât. Chiar mă gândesc serios să recitesc cartea, să văd dacă nu cumva nu i-am acordat atenția meritată ...
    Laleaua neagra am citit-o acum mult timp încât nici nu mai știu ce se întâmplă în carte, urăsc când mi se întâmplă asta. Mie mi-a plăcut foarte mult Anotimpul regăsirii de Sarah Jio și chiar îmi pare rău că nu au mai apărut cărți scrise de ea. Nu plânge sub clar de lună am citit-o acum mult timp și știu că mi-a plăcut foarte mult, haha. Cred că dacă aș reciti cartea aș fi foarte dezamăgită.

    RăspundețiȘtergere