miercuri, 9 iulie 2014

Scuze + ce vreau să citesc în iulie

Dragi cititori, spre rușinea mea, deși este vacanță, scriu foarte puțin aici. Astăzi am încercat să îmi fac timp deoarece s-ar putea spune că vremea a ținut cu mine și a plouat și așa mi-am mai găsit și eu timp să stau prin casă. Cum probabil ați înțeles și din titlu, îmi pare nespus de rău că nu pot să scriu aici des. Am rămas în urmă și cu cititul și de vreo câteva zile, am început să înjur vara. Nu știu ce mai faceți voi, însă eu sunt destul de plictisită și cu toate astea, nu îmi doresc să mă întorc la școală. Am în minte o grămadă de idei cu ce aș putea face și cu ce nu aș putea face. Mă gândeam să mă apuc de fotografie și să postez poze cu diferite peisaje, ca pe o modalitate de promovare a frumuseții țării noastre, însă nu știu dacă o să fie posibil așa ceva, pentru că eu nu am aparat șmecher. Mă mai gândisem să fac tot felul de prostioare handmade, să postez diferite articole și poate asta e mai mult posibil decât fotografia, însă nu sunt sigură dacă voi avea inspirație. E ciudat cum toată ziua în timp ce sunt preocupată de altceva ideile îmi vin cât mai multe, iar seara, când am timp la dispoziție să scriu sau să mă apuc de ceva, uit absolut totul și vreau să dorm. Oricum, este nouă iulie și asta este abia prima postare pe luna aceasta. Nu știu de ce o duc așa de rău cu postările, însă cred că mi-am pierdut din talentul acela de a discuta despre tot felul de lucruri. Între timp, am reușit totuși să termin o carte, Doar timpul ne va spune de Jeffrey Archer care a fost interesantă cu un final destul de dubios. Nu am avut dispoziția să fac recenzia, însă dacă aveți nevoie de o recomandare, să știți că a fost destul de bună. M-am apucat de Symbol of the Dead, o carte care mi s-a părut interesantă și am primit-o pentru recenzie. Oricum, m-am gândit să vă arăt ce am eu de gând să citesc neapărat în luna iulie.
Mormântul lui Zeus
Symbol of the Dead
Ochii dragonului
Mare Tranquillitatis
Știu că nu sunt multe cărți, însă nu am foarte mult timp la dispoziție să le citesc. Ar fi minunat să le pot citi toate.Voi ce mai faceți? Ce mai citiți? Aveți vreo listă pe care o urmați pentru vara asta, ceva planuri mișto? Eu sper să fac ceva frumos în timpul în care mi-a mai rămas. Am văzut că am 41 de urmăritori și deși e un număr nu foarte mare, pentru mine e important și vă mulțumesc mult. Vă doresc în continuare vacanță plăcută și mult spor la citit! 

bobiță

Un comentariu:

  1. Si ce daca n-ai aparat smecher? Nu conteza ce aparat ai, conteaza sa stii sa-l folosesti cat mai mult si mai bine. Stiu o persoana cu aparat digital de-ala plat (caruia ii iese obiectivul cand il deschizi) care face poze mai reusite decat o alta persoana care are DSLR. Si nici nu e greu sa inveti sa fotografiezi cu setarile potrivite :)

    Anyway stiu la ce te referi cu ideile si cum nu te apuci de ele. Nu cred ca iti piezi talentul de a discuta, doar ca inca n-ai gasit subiectul potrivit. Sfatul meu e sa te uiti in jur si poate asa o sa-ti vina din nou pofta de scris.

    Vacanta placuta si tie si tine-o tot asa cu blogul ;)

    RăspundețiȘtergere