joi, 19 iunie 2014

Vacanță plăcută!

Este vară în sfârșit. Simt asta datorită vacanței. Vremea este minunată. Știu că voi găsi timp să citesc și să fac multe alte lucrușoare. De când nu am mai fost pe aici, am citit șase cărți. Nu e un număr foarte mare, însă dacă aș fi făcut o recenzie fiecărei dintre ele, ar fi fost ceva. Însă nu am putut. Nu am făcut decât să le citesc, fără să îmi notez un citat amărât undeva sau să scriu pe scurt ceea ce am crezut pe o foaie, cum obișnuiam. La sfârșitul școlii, suntem mai aglomerați ca de obicei. E oarecum ciudat pentru că tot semestrul găsești timp să scrii recenzii, iar când ești la un pas depărtare de vacanță, te trezești deconectat de la viața ta socială datorită aglomerației infernale. Însă a trecut toată acea agitație.
A trecut totul și urmează zilele călduroase în care voi sta cu un tricou și pantaloni scurți pe mine, cu boxele afară. Nu le dau niciodată la maxim pentru că nu vreau să-mi sperii vecinii, însă, muzica mă face oarecum să intru în atmosfera specifică verii. Anul trecut pe timpul acesta mă simțeam diferit, eram stresată din cauza examenelor ce urma să le dau și datorită admiterii. Acum nu mai am nimic. În primul an de liceu am învățat că dacă te stresezi, nu schimbi deloc situația. Așa am rezistat testelor neanunțate și momentelor stresante înainte de teze. E imposibil să uiți ușor ceva odată ce acel ceva se află în mintea ta, abia acum realizez asta.


Așteptări de la această vară? Am. Și mereu când vine vorba de așteptările de la vacanță, e ca și cum aș avea așteptări de la viață. Asta pentru că vara este un anotimp atât de viu și plin de contraste. Nu  îmi doresc decât ca viața mea să fie o carte bună. Plină de acțiune și suspans. Poate cu un final fericit, sau poate că nu. Nu toate cărțile bune au final fericit până la urmă. Nici o viață nu are final fericit, pentru că noi toți murim. Asta nu poate fi ceva fericit. Dar anul ăsta am realizat că toate lucrurile pe care le am sunt niște nimicuri. Nu doresc să mă leg de acest Pământ, nu vreau să fac averi. Poate îmi voi găsi cândva o slujbă, când voi fi majoră, dar asta va fi pentru a putea supraviețui. Vreau ca ceea ce fac să îi ajute pe ceilalți, e prima oară când o spun. Nu am vrut niciodată să trăiesc printre oameni mulți, nu i-am suportat. Am fost de mică obișnuită să stau singură. Însă e imposibil să scapi de lume, de oameni. Ei sunt mereu acolo, indiferent de cât de mult te ascunzi. Depinde de mentalitatea și acțiunile tale modul în care ei se poartă cu tine. Nu te poate iubi toată lumea. Dar trebuie să încerci să-i faci măcar pe câțiva să te iubească pentru ceea ce ești. Vreau să las tot ce e mai bun să iasă din mine și să se arate lumii. M-am săturat de certuri. Cine vrea să arunce cu noroi în mine poate să o facă, dar se va mânji singur. Vreau să devin cea mai bună variantă a mea.

Vreau dragi bloggări să vă spun că vă urez o vacanță minunată, cu împliniri. Nu vă doresc bani. Vreau să vă găsiți calea cea bună, menirea. Eu încă o caut însă măcar acum știu ce caut, ce vreau de la viață. Știu că n-am scris mult, dar nu am chef de postări inspiraționale lungi, vreau să vă mai dau timp și să vă gândiți. O să mai scriu de dragul eventualilor cititori. Am vrut prin această postare să vă atrag atenția asupra faptului că încerc să mențin blogul și că nu vreau să-l părăsesc. Vară frumoasă! Pe data viitoare!

bobiță

Un comentariu:

  1. Vacanță plăcută de asemenea! Să ai o vară cât mai frumoasă :)

    RăspundețiȘtergere