miercuri, 25 iunie 2014

Leapșă Happy Bookaholic

Am primit de la Sara o leapșă (mie așa îmi place să-i spun). E destul de interesantă și în afară de cei nominalizați, poate să o ia oricine dorește. Oricum, îi mulțumesc Sarei că s-a gândit la mine! Așa cum v-ați dat seama din titlu, este vorba despre cărți și plăcerea de a le cumpără.

1. Ce iubești cel mai mult atunci când cumperi cărți noi?
În afară de parfumul lor proaspăt, îmi place să citesc descrierea și să meditez, să deschid cartea, să citesc prima pagină și să mă uit la ea cum stă în raft alături de celelalte. Nu sunt prea normală.
2. Cât de des îți cumperi cărți noi?
Îmi cumpăr destul de rar. Când sunt oferte pe internet de obicei. O fac fără să știe mama și le cumpăr cu altcineva în caz că transportul nu e gratuit. Lunile astea profesoara mea mi-a împrumutat și nu cred că voi mai cumpăra cărți vacanța asta.
3. Librării sau magazine online?
Când vreau să-mi cumpăr o carte anume despre care am auzit, cumpăr online. Nu prea frecventez librăriile din cauza lipsei de timp sau lenei mele iremediabile. Plus, că pe aici nu sunt cine știe ce librării. Apropo, cele mai mișto din câte am văzut sunt în Iași. 
4. Ai o librărie preferată?
Nu.
5. Faci precomenzi?
Nu.
6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărți?
Poate că aș avea dacă aș comanda în fiecare lună, nu știu. Sau nu. Cred că aș comanda toate cărțile posibile, dacă m-ar lăsa mama.
7. Ai interdicții la cumpărat cărți?
Interdicții? Ăhm, mama nu mă lasă să cumpăr cărți. Și asta e din cauză că eu îmi doresc cărți diferite și noi iar ea crede că singurele cărți pe care ar trebui să le citesc și să le am ar fi Ion, Mara ș.a.m.d..
8. Cât de lung este wishlistul tău?
Sunt în jur de șapte cărți de care, sper, să fac rost rapid. Dar, dacă mă întreabă cineva, eu vreau toate cărțile din univers deci...
9. Trei cărți din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta?
Îngeri și demoni de Dan Brown, În căutarea Dragonului Roșu de James A. Owen și Sapphique de Catherine Fisher. Din păcate, ultimele două nu sunt disponibile în limba română.
10. Cine dorești să mai facă acest tag?
Lissa, Alexandra și Sabryy. Poate mai era cineva, dar sincer, sunt uitucă și amețită. Oricum, vă spuneam mai sus că poate să o ia oricine dorește.

Voi ce mai faceți? Ce mai citiți? Eu sunt entuziasmată că am terminat o carte care aș fi zis că nu e cine știe ce, dar care a devenit brusc minunată și abia am mai avut timp să respir. M-am apucat de În altă viață, de Marc Levy și pare interesantă. O zi frumoasă și pe data viitoare!

bobiță

6 comentarii:

  1. Multumesc mult! Ma si apuc sa o fac :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sună interesant cărțile pe care vrei să le citești. De-asemenea, mulțumesc mult și de recomandarea pe goodreads, o să caut seria! Chiar sună foarte bine, și aștept să mă las surprinsă.
    Cărțile sunt un lucru minunat, sper să apuci să-ți iei absolut cărțile pe care le vrei, pentru că le meriți și se merită ;w;

    Am auzit multe lucruri interesante despre Marc Levy, probabil că o să-l încerc și eu cu prima ocazie în care o să găsesc o carte de el prin librării.
    O zi frumoasă și ție!

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu mi-au mai apărut postările tale? o.O Acum văd că ai tot postat... mi-au plăcut răspunsurile tale! :) Nici pe mine nu mă mai lasă mama să-mi cumpăr cărți. ;))
    Am eu Înger și demon. :O

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mama mea faci uneori comentarii de genul referitoare la cărțile pe care mi le cumpăr, am citit Ion și Mara însă dacă am rămâne doar cu atât.. M-ai făcut curioasă asupra cărții scrisă de Marc Levy, am citit câte ceva despre ea și chiar pare interesantă! :)
    Eu am terminat Zi după zi și am scris recenzia pe nerăsuflate fiindcă sunt atâtea sentimente în mine.. mă apuc peste puțin timp de Eleganța ariciului de Muriel Barbery.

    ^same here, până la postarea asta blogroll-ul nu-mi mai arăta c-ai mai postat :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Super faină leapșa! Poate o s-o împrumut mai încolo,dacă am timp!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a fost dor sa trec pe aici. :) M-am reintor pe blogger. Uhu.
    Si eu am un fel de interdictie cand vine vorba de carti. E pusa de mine pentru ca deja am o gramada de carti necitite in biblioteca si e asa ih.
    Mi-e ca ma apuc si eu de leapsa asta. :)) Te pup, bobita. Ai grija de tine !! ♥

    RăspundețiȘtergere