duminică, 13 aprilie 2014

Leapșă

Am găsit o leapșă pe un blog și din lipsă de ocupație, m-am gândit să o fac și eu. Ă, îi nominalizez pe toți cei care citesc asta. Da, sunt pe blogger de ceva vreme și tot habar nu am pe cine să nominalizez. Drăguț, ă? Oricum, leapșa e foarte faină și poate o să vrea cineva să o facă.

Dacă eram un anotimp... eram vara;

Dacă eram o lună... eram luna august;

Dacă eram o zi a săptămânii... eram marți;

Dacă eram o parte a zilei... eram apusul;

Dacă eram un animal marin... eram delfin;

Dacă eram un animal de uscat... eram tigru;

Dacă eram o virtute... eram sinceritatea;

Dacă eram o planetă... eram Pluto ( da, știu că Pluto nu mai este considerată o planetă, but I don't give a fuck, pentru mine este);

Dacă eram un lichid... eram apă din ocean;

Dacă eram o piatră... eram safir;

Dacă eram un metal... eram oțel;

Dacă eram o pasăre... eram cuc;

Dacă eram o plantă... eram mentă;

Dacă eram o stare a vremii... eram ploaie;

Dacă eram un instrument muzical... eram o chitară;

Dacă eram un sentiment... eram singurătatea;

Dacă eram un sunet... eram râsul unui bebeluș;

Dacă eram un cântec... eram „Don't cry”(Guns N' Roses);

Dacă eram un film... eram Titanic;

Dacă eram un serial... eram Grey's Anatomy;

Dacă eram un oraș... eram Londra;

Dacă eram un gust... eram acru;

Dacă eram o aromă... eram caramel;

Dacă eram o culoare... eram albastru;

Dacă eram un material... eram cașmir;

Dacă eram o parte a corpului... eram plămânii;

Dacă eram un drog... eram cafea;

Dacă eram un accesoriu... eram o pălărie;

Dacă eram o expresie a feței... eram zâmbetul;

Dacă eram o materie... eram un fulg de nea;

Dacă eram un personaj din desene animate... eram Cenușăreasa;

Dacă eram un număr... eram 7;

Dacă eram o mașină... eram o mașină de spălat, serios, nu știu ce să scriu aici;

Așa cum spuneam, oricine vrea poate să o facă. Mda ^_^.

Vreau să le urez, cu întârziere la mulți ani celor care poartă nume de flori! Eu ă, am avut o aniversare de rahat a zilei de nume de floare; în afară de mama, colega de cameră și una din verișoarele mele nu și-a amintit nimeni. Dar nu-i bai, nici eu nu aș fi făcut-o. Oricum numele meu de floare e unul de rahat și nu-l prea spun nimănui, așa că îi înțeleg. Doar că m-am simțit ciudat. Și cel mai rău îmi pare că nu am băut sau că n-am dat un chef ca lumea. Dar cui îi pasă? Avem vacanță. Eu una abia aștept Paștele. Revin cât de curând cu o recenzie, sper să-mi fac timp. Acum vreau să citesc o carte pe care am luat-o de la bibliotecă dar nu prea am starea necesară. Așa cum spuneam, mă simt ciudat.
Voi ce mai faceți/citiți?
pupici și îmbrățișări, bobiță

8 comentarii:

  1. Sper să te simți mai bine cât de curând! Probabil e de vină vremea, profesorul nostru de psihologie ne zice că așa se întâmplă cu 85% din populație, primăvara și toamna li se dau peste cap viețile, deci poate că e normal. Important e să nu renunți la ceea ce-ți place să faci, am trecut și eu prin asta și va fi bine în cele din urmă!
    Leapșa e tare drăguță, cred că o voi fura și eu cândva.
    Vacanță plăcută și lectură ușoară! Aștept recenzia care va să vină :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanţă plăcută. Bine ai venit pe blogosferă. Îmi place cum scrii. Îţi fur leapşa şi poate o fac mâine că acum aş vrea să mă iubesc cu o carte. Îţi mulţumesc că-mi urmăreşti blog-ul. Fericire. :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Offf. Uitându-mă în arhivă am văzut că eşti de mai mult timp decât mine. :)) Îmi pare rău. Sunt o aiurită. Drăguţ blog. Nu ştiu de ce nu l-am frunzărit până acum. :3

      Ștergere
  3. Of. Am revenit si eu pe aici . :* Ti-am dus dorul Flavia sau bobita sau cum vrei tu.
    Tin minte ca si eu am facut leapsa asta acum ceva vreme. Eu cred ca daca ai fi fost un gust erai dulce. ♥
    Imi pare rau ca nu ai avut o zi de nume atat de placuta, dar lucrurile o sa se indrepte, stiu sigur. ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca am timp o fac si eu!
    Te-am tucat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Haha, şi mama are aceeaşi problemă cu numele de floare -- nimeni nu-şi aminteşte de el la timp. Sper totuşi că te simţi mai bine acum :3 *îmbrăţişare*

    RăspundețiȘtergere
  6. Uite aici încă o leapșă http://zdranganeli.blogspot.ro/2013/03/leapsa_17.html :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Atatea lepse... nici nu mai tin pasu, pe asta o fac si iti las link!

    RăspundețiȘtergere