duminică, 30 martie 2014

Poze în natură

Primăvara s-a făcut prezentă încă din primele zile ale lui martie însă, în afară de minunata vreme de care putem profita, natura a început să arate splendid. Eu am profitat de ziua liberă de duminică și am făcut câteva poze pe telefon. Bine înțeles, că nu au cine știe ce calitate, și nu sunt poze așa cum postează marii fotografi pe site-urile de specialitate, nu mai spun că s-au salvat mici pentru că nu m-am uitat la setări înainte să le fac; însă am profitat de vreme și de timpul liber ca să împart cu voi împrejurimile de care am eu parte. Deși plănuisem ca astăzi să rămân în casă și să fac temele, m-am reîntâlnit cu o fată din sat cu care obișnuiam să umblu când eram aici la școală. Chef de ieșit nu prea aveam, chiar dacă, după cum vedeți în poze, vremea aici a fost minunată. Mie încă nu îmi vine să cred că m-am lăsat greu convinsă să ies. Pozele sunt făcute în apropierea casei.
Sunt veselă că deja au început să apară primele floricele.Îmi amintesc că ultima dată când am cules astfel de flori pentru a face buchețele/coronițe/brățări a fost în clasa a cincea. Atunci nu trebuia să scriu eseuri și nici nu aveam atâtea griji. Erau niște vremuri frumoase. Țin minte că, ciudat, simțeam atunci o bucurie să merg la școală și nu oboseam niciodată. Mă bucur totuși, că am avut parte de o copilărie la țară și că m-am bucurat cu adevărat de micile lucruri, cum ar fi atunci când merg la fân și mă jucam învârtind în mână grebla, sau ascunzându-mă în porumb cu verișorii mei de adulți. Erau niște vremuri faine și astăzi mi-am amintit de copilărie cu mare plăcere.

2 comentarii:

  1. Mi-a plăcut atât de mult postarea asta! :) Mă regăsesc în ea; și la mine vremea este frumoasă, chiar dacă azi a fost mai frig.
    Și eu sunt recunoscătoare faptului că am putut copilări la țară, am învățat să mă bucur de lucruri mărunte astfel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce peisaje frumoase ! Imi plac fotografiile tale. :) Si mie mi-e dor de vremurile vechi cand aveam timp berechet pe care il pierdeam cu tot felul de prostii. Ce pacat ca au trecut acele timpuri.

    RăspundețiȘtergere