joi, 20 martie 2014

înapoi

De când am postat că nu voi mai fi pe aici, s-au întâmplat destul de multe. Bănuiesc că și voi ați trecut prin multe schimbări, întâmplări și nu mai sunteți aceleași persoane. Acest blog a însemnat foarte mult pentru mine și încă nu pot să cred că am făcut greșeala de a-l abandona pentru un blog nou. Am făcut asta pentru că mi se păreau postările prostești, nu voiam ca toți să știe cât de ciudată sunt așa că am luat-o de la început. „Începusem” un blog prin septembrie, însă abia în noiembrie am simțit și eu nevoia să scriu acolo. Nu prea mă atrăgea și, sincer, părea cam sinistru și gol, prea curat și fără viață. Așa ca o farmacie. Și, ciudat, de fiecare dată mă gândeam la ce ar fi să postez aici. Nu știu dacă mai am vechii cititori, poate doar puțini, însă eu am de gând să mă întorc aici, acasă, în mica mea lume plină de amintiri pe care vi le-am istorisit nerăbdătoare în postări. Am de gând să postez, nu știu cât de des, însă nu mai vreau să renunț. Am pierdut din august până în prezent timpul degeaba și nu știu dacă o să-l pot recupera însă, pot încerca.

2 comentarii:

  1. Mai bine mai târziu decât niciodată, nu? :D
    Welcome back! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun venit inapoooooi. ♥
    Abia asteptam sa te intorci. :) Ma bucur ca te-ai hotarat sa te reapuci de blogging. Usor-usor ne intoarcem la vechile obiceiuri, asa-i? >;d<

    RăspundețiȘtergere