duminică, 18 august 2013

..bye

Îmi pare rău să spun asta, dar renunț la acest blog. Nu am cititori prea mulți și nici postări care să intereseze pe cineva pentru că  e adevărat, sunt plictisitoare. Plănuiesc să fac din toamnă un blogușor pe care să postez tot felul de chestiuțe și despre cărțile la care voi avea acces dar deocamdată nu pot să promit nimic, având în vedere că o să înceapă școala, mai exact liceul care îi înspăimântă pe toți. Oricum mereu simt nevoia să spun cuiva ceea ce simt, așa că poate asta o să-mi sporească dorul și o să mă grăbesc cu acel blog, dar , repet : numai dacă o să am timp... Deocamdată, vă urez o vacanță plăcută! :)

2 comentarii:

  1. Cum să renunți? :O Sunt sigură că e doar un impuls de moment și că îți va trece odată ce vei simți din nou nevoia să scrii. ^^ Eu una nu m-aș îngrijora. Știi, sunt mulți oameni care îți urmăresc blogul chiar dacă nu își fac simțită prezența. Tuturor li se întâmplă. Sunt și bloguri foarte mari care au mulți followeri și conținut foarte bun, dar comentarii foarte puține sau deloc, pentru că... așa s-a întâmplat. Dar asta nu înseamnă că postările lor nu sunt deosebite. ^^ În plus, acum suntem în vacanță, lumea pleacă la țară sau în excursii și e mai greu să prinzi acces la net. :(

    Cred că e foarte important să scrii pentru tine și nu pentru cititorii tăi. De aici vine plăcerea. Dacă tu simți că ai nevoie de o pauză de la scris atunci ai tot dreptul să te oprești, dar dacă o faci din cauza celorlați atunci nu e în regulă.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce să renuți? Nuuuuuuuuuuuuuu,ce dacă nu ai vizitatori sunt persoane care citesc blogul,și le place :)

    RăspundețiȘtergere