joi, 23 mai 2013

TUMBLR.

Astăzi, am avut o stare ciudată. Orice mă întreba cineva, nu făceam decât să răspund dând din uneri sau zicând „poate” și „nu-mi pasă”. Uneori am impresia că sunt inutilă, poate așa o fi. Ca și cum sunt povara părinților mei, ca și cum toți cred că sunt în plus.. pe cât de veselă sunt, pe atât de tristă. Astăzi m-am întristat doar pentru că am făcut greșit un exercițiu la engleză. Profesoara NU a țipat la mine, NU mi-a pus notă mică, defapt, nu mi-a pus deloc și chiar a fost foarte drăguță și mi-a explicat încă o dată, însă eu m-am întristat.. Singurul lucru care m-a înveselit a fost proiectul de la biologie, pentru că punându-mi mintea în mișcare și gândindu-mă la ce și cum să fac, am început să devin mai veselă. Am transformat o cutie simplă într-un suport de creioane vesel cu desene jucăușe și fotomodele zâmbărețe. Nici vremea nu e așa veselă, de câteva zile niște nori gri s-au „mutat” aici și plouă. Nu mi-e urât din cauza vremii, pentru că la ce stare am acum, nu-mi vine a ieși afară și a mă plimba . Lăsând la o parte starea mea sufletească, mi-am făcut cont de tumblr și dacă aveți și voi, lăsați un link în comentariu și vă voi urmări postările. Pe mine mă găsiți aici :

Un comentariu:

  1. Îmi pare rău că te simți tristă. Ți-aș spune un banc să te fac să te simți mai bine, dar simțul meu al umorului e pe minus și mda. Lebădușă. Castravete. Nu știu ce a fost asta :-? :)) Nu știu să umblu cu tumblr-ul și mă oftic, dar când o să am timp, o să-mi fac de cap să văd care-i treaba cu el :))

    RăspundețiȘtergere