duminică, 5 mai 2013

O leapșă mai specială

Așa, deci direct de pe blogul Ancăi, vine o leapșă de pe tumblr cu întrebări nu prea puține. Mi-a luat ceva timp dar am făcut-o și iată rezultatul..


1. Ţi-ai făcut vreodată o poză când erai gol/goală?
Nu, ar trebui?

2. Când este ziua ta?
27 octombrie.

3. Cu cine ai vrea să fii în acest moment?
Acum, probabil aș vrea să fiu cu Anca și Andreea... vise mărețe..

4. Ce sporturi practici?
Nu practic nici un sport. Nu cred că se pune fotbalul pe care-l joci din când în când la școală sau cu copiii din vecini sau zbânțuiala..

5. Cine este prima persoană în lista de contacte?
O tipă pe nume Adelina.

6. Care este melodia ta preferată?
Am mai multe. Chasing The Sun de la The Wanted rămâne printre melodiile mele preferate de un an, dar și Miracle de la Hurts îmi place foarte mult.

7. Ce anume simţi acum?
Foame.

8. Care este ciocolata ta preferată?
Hm, ciocolata elvețiană pe care o primeam de la niște rude. Nu mai șitu numele..

9. Câte/câţi iubiţi/iubite ai avut până acum?
Nu am avut așa ceva..

10. Cu ce scop ţi-ai făcut blogul?
Mi s-a părut interesant când am văzut alte bloguri și am vrut și eu să-mi fac așa de distracție.

11. Unde ai vrea să fii în acest moment?
În Rai .

12. Ce ai vrea să devii în viitor?
Când era mică eram mult mai sigură de drumul meu în viitor, însă în prezent nu știu ce să devin. Totuși, visez să fiu actriță.

13. Ultima dată când ai plâns. De ce?
Zilele trecute, de nervi. Așa mă descarc eu..

14. Eşti fericit/ă?
Nu prea. Eu îmi ascund emoțiile sub o mască a fericirii și îmi las acolo probeleme îngropate sub ea.

15. Îţi este dor de cineva?
De bunicul meu.

16. Care este cel mai mare regret al tău?
Regretul cel mai mare al meu, este legat tot de bunicul meu. Îmi pare rău că nu l-am vizitat în ziua în care a murit..

17. Ţi-a înşelat vreodată partenerul/partenera?
Nu, și mi se pare o prostie să-ți înșeli partenerul. Te-ai plictisit de el, dă-i papucii și gata.

18. Cine a fost ultima persoană pe care ai îmbrăţişat-o?
Mama.. sau bunica.

19. Ce gen de muzică asculţi?
Dance, pop, urban și rock.

20. Ai trecut peste momentele grele din viaţa ta?
Da, sunt oarecum obișnuită să sufăr. Mi se pare normal ca eu să sufăr pentru că mă întărește.

21. Cu ce fel de persoană te-ai întâlni?
Genul ăla de persoană care să te sprijine și să-ți acorde atenție.

22. Care este ultimul mesaj pe care l-ai primit de la mama ta?
"Ești în pauză?"

23. Îţi place de cineva în momentul de faţă?
Nu.

24. Cum este inima ta?
Tulbură.

25. Ce ai vrea să-i spui fostului/fostei tale?
Nu cred că aș mai avea ce vorbi cu respectivul.

26. Ai vreo fobie?
Sunt claustrofobă, mi-e oarecum frică și de înălțimi și din cauza verișoarei mele fricoasă de păianjeni și alte insecte am devenit și eu entemofobă.

27. Ai încercat vreodată să te schimbi pentru cineva?
Nu. Am încercat să mă îmbunătățesc însă nu am cum să-mi schimb obiceiurile sau reacțiile deci am rămas așa cum sunt.

28. Care este cel mai frumos lucru pe care l-ai oferit cuiva? Dar pe care l-ai primit?
Răbdarea. Fiind o persoană foarte agitată rareori sunt răbdătoare. Iar pe care l-am primit, cred că atenția.

29. Te-ai reîntoarce le fostul/fosta ta?
Nu am așa ceva, dar dacă te-ai despărțit, ce rost ar mai avea să o iei de la capăt?

30. Numeşte ceva/pe cineva fără de care nu poţi trăi.
Fără familie sau prieteni nu aș avea cum să trăiesc.

31. Ai fost vreodată sărutat/ă?
Da, dar nu a fost nimic serios. Joculețe stupde.

32. Cât a durat cea mai lungă relaţie de-a ta?
Dacă nu a existat niciuna, calculați singuri peroada, nu?

33. Regreţi vreo faptă pe care ai făcut-o? Care anume?
Nu regret nimic, cred că totul se întâmplă cu un scop. Până la urmă suntem toți oameni și facem greșeli..

34. Ai face ceva stupid doar din iubirea pe care o porţi unei persoane?
Poate..

35. Ai plâns vreodată pentru cineva?
Când am văzut la TV niște copilași orfani. Deși vreau să par dură, sunt miloasă și m-a impresionat acel reportaj.

36. Oamenii te laudă pentru felul în care arăţi?
Nu-mi place să mă laud, dar da. Nu toată lumea mă laudă dar totuși mă simt bine când mă complimentează cineva dacă nu exagerează.

37. Te urăşte cineva? De ce?
Nu știu, și sincer nu-mi pasă.

38. Dacă ai putea să schimbi ceva legat de fizicul tău, ce anume ar fi?
Sunt așa cum m-a dat Dumnezeu, nu am de gând să schimb ceva la mine. De fiecare dată când vreau să îmbunătățesc un lucru sfârșesc prin a-l aduce într-o stare mai proastă, deci decât să risc, mai bine nu.

39. Iubeşti pe cineva?
Doar pe cineva? De ce , nu am voie să iubesc mai multă lume?

40. Ai încercat vreodată să te sinucizi?
Nu, sinuciderea mi se pare cel mai laș lucru de care poate da dovadă o persoană. Fuga de probleme.

41. Poţi trăi fără internet?
Da, dar totuși, din când în când aș mai simți nevoia să văd ce-mi fac prietenii pe care nu-i cunosc în realitate.

42. Care este melodia ce îţi aminteşte de cineva drag?
Pussycat Dolls - I Hate This Part. Îmi amintește de bunicul meu.. știu că melodia era un hit când el a murit și se potrivea cu starea mea sufletească de atunci.

43. Eşti bun/ă în a-ţi ascunde temerile şi suferinţele?
Da..

44. Studiezi din greu deobicei?
Depinde de starea mea. Totuși, mă străduiesc..

45. Ai sacrificat vreodată ceva important pentru o persoană pe care o iubeai?
Nu am ajuns încă la etapa aia.. Momentan, totul este al meu.

46.Ai fost vreodată sărutat/ă sub clar de lună?
Nu, sub clar de soare.

47. Ce fel de persoană eşti?
Sunt glumeață și comică însă pot trece foarte ușor la seriozitate. Și deși uneori încerc, nu prea pot ține ură, sunt iertătoare.

48. Te-ai gândit vreodată să omori pe cineva?
Nu, să omori pe cineva este nedrept. Adică, nu este corect să furi dreptul cuiva la viață.

49. Ai fost vreodată gelos/geloasă?
Gelozia e un sentiment ca toate celelalte, deci da.

50. Cum poţi dovedi dragostea ce o porţi cuiva?
Prin atenție și prin înțelegere.

51. Ai anumite amintiri ce ai vrea să le uiţi?
Consider că fiecare amintire mai "nașpa" cum aș zice eu este parte din viața noastră. Fiecare amintire ne dă o lecție de viață și trebuie să rămână acolo oricât de oribilă ar fi.

52. Ai fost vreodată rănit/ă în aşa fel încât nu puteai să exprimi în cuvinte ceea ce simţeai?
Nu prea obișnuiesc să spun când sunt rănită însă nu..

53. Inima îţi este frântă?
Nu.

54. Cine este prima persoană la care te gândeşti când auzi cuvântul ''dragoste"?
Niciuna..

55. Crezi că toata durerea merită?
Da, după cum am zis ne ajută să devenim mai puternici.

56. Crezi în vorba: '' Dacă este menit să fie, va fi."?
Da.

57. Cu cine ai vrea să te căsătoreşti?
Cu persoana pe care cred eu că e jumătatea mea. Acum am terminat cu măritișul?

58. Crezi în destin?
Să zicem că eu cred în .. Dumnezeu, adică faptul că are un plan cu noi. Eu cred că el are o carte mare în care scrie viața fiecăruia dintre noi.. Nu știu dacă e real, dar eu asta cred.

59. Te-ai gândit vreodată că ţi-ai găsit deja sufletul pereche?
Nu.

60. Crezi că prima dragoste nu moare niciodată?
Probabil..

61. Te-ai simţit vreodată că nu eşti folositor nimănui?
Da, dar când am văzut că nimeni nu are nevoie de ajutorul meu am plecat de acolo.

62. Ai dormi singur sau mai degrabă cu cineva anume?
Singură.. îmi place să mă întind cât pot.

63. Ai sărutat pe cineva în ultimele 5 zile?
Ah, frate. Nu..

64. Consideri că vârsta contează într-o relaţie?
Ăă, având în vedere că în visurile mele eu călăresc poneii cu un cântăreț de 20 de ani, să zicem că nu.

65. Devii geloasă/gelos destul de uşor
Dacă am motiv, da.

66. Îţi place să fii sărutat/ă / să săruţi în public?
Nu mi se pare ceva normal..

67. Ce înălţime ai?
1,60.

68. Te consideri gras/grasă?
Nu știu ce să zic, am 50 de kilograme și mi se pare mult dar nu arăt ca umplută cu aer deci nu, nu mă consider grasă.

69. Ce limbă ai vrea să înveţi?
Ă, rusă.

70. Ce moment din 2012 îţi va rămâne veşnic întipărit în minte? De ce? Dar din 2011?
2012 : prima dată când am mers la cumpărături cu tata. A fost ciudat, vroia să-mi cumpere niște haine nu prea drăguțe și l-am amenințat că fug. Iar din 2011 bulgăreala din spatele școlii.. Desigur că am mai avut parte de momente de-astea și în alți ani, dar atunci am ochit multe persoane în cap.

71. Te consideri o persoană cu o putere emoţională mare?
Cred că da.

72. Care este semnul tău zodiacal? Crezi că te reprezintă?
Scorpionul. Da, mă reprezintă. Sunt neînțeleasă, puțin nebună dar doar cu persoanele apropiate. Când sunt în public afișez fața mea serioasă și sunt foarte tăcută. Eu zic că e mai bine așa decât să mă ia toată lumea de nebună..

73. Cum ai vrea să mori?
În somn.

74. Ce te irită cel mai mult?
Persoanele lăudăroase. Vai ce nu le suport!

75. Ce vârstă are ultima persoană ce te-a sărutat?
Serios?(:|

76. Ai vrea să-ţi faci vreun tatuaj? Ce ar însemna el?
Da, pe picior. Poate un scorpion sau o inițiala mea în rusă.

77. Consideri că poţi avea o relaţie de prietenie cu vreun fost/fosta?
Neaah..

78. Eşti într-o cameră încuiată cu fostul pe care l-ai iubit cel mai mult şi niciunul dintre voi nu are cheia. Ce ai face?
Sar pe geam, sparg ușa , orice numai să nu port o conversație cu el.

79. Ai parul lung sau scurt? Ai vrea să ai contrariul?
Mediu. Vreau să-l las să-mi crească lung dar nu știu cât de mult.

80. În ce circumstanţe s-a desfăşurat primul tău sărut şi la ce vârstă?
4 ani, la grădiniță. Eram obsedată puțin mai mult de un tip.

81. Ultimul tău sărut a însemnat ceva?
Da, că o brânză prăjită e destul de delicioasă dar totuși cașcavalul e mai bun.

82. Ai furat vreodată bani de la un prieten?
Nu, mi se pare incorect.

84. Cum crezi că ai reacţiona la înmormântarea părinţilor tăi?
Aș plânge, dar nu aș avea ce să fac. Să mori e ceva firesc.


85. Ce culoare are lenjeria intimă pe care o porţi în acest moment?
Neagră. Ok, dacă următoare întrebare este despre culoarea sutienului mă spânzur.

86. Dacă ai afla că persoana pe care o iubeşti, dar nu te iubeşte înapoi, suferă de o boală incurbilă şi mai are câteva zile de trăit, ce ai face? I-ai mărturisi ceea ce simţi?
Sincer acum.. nu .

87. Care este numărul tău preferat?
21.

88. Dacă ai câştiga 80.000 $ ce ai face cu ei?
Mi-aș cumpăra o casă într-un oraș din apropiere, o mașină iar restul banilor i-aș dona.

89. Dacă ai afla că mai ai câteva luni de trăit, ce ai face? Ce vise ai realiza?
Aș merge într-un loc în care nu am mai fost, aș cheltui toți bani, aș comite ilegalități.. chestii din astea.

90. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta?
Nu știu..

91. Ai vreun talent? Care este acesta?
Nu prea cred că am vreun talent și nu sunt modestă .

92. (Pentru cei singuri): De ce eşti singur/ă, aştepţi persoana potrivită sau eşti rănit/ă?
Aștept persoana potrivită, îi bun așa?

93. Care sunt blogurile tale preferate de pe Blogger?
Toate. La fiecare blog se străduiește o persoană sau mai multe și își sacrifică din timp și ar fi incorect să zic doar unul sau câteva.

95. Te-aş iubi dacă....
m-ai sprijini, m-ai încuraja și m-ai face să zâmbesc.

96. Te-aş urî dacă....
ai face ceva nedrept, i-ai lua dreptul cuiva sau ți-ai asuma munca altcuiva.

97. Aş avea încredere în tine dacă....
ai fi sincer.

98. Ai fumat vreodata iarbă? Dacă nu, ai face-o?
Nu, eu am fumat fân cu calul lu tanti Floarea.

99. Bei alcool? Ce fel de?
Sincer, din când în când mai beau câte un pahar de vin și uneori bere.

100. Ceea ce mă aprinde:
Niște benzină și un chibrit.

101: Ceea ce ,,mă stinge":
Ceva neașteptat de plăcut.

102: Culoarea mea preferată este.... pentru că....
Portocaliu și mov pentru că sunt niște culori puternice și par să exprime mai mult decât ceea ce se vede.

103: Îl iubesc pentru că....
Iubește-l..

104: Nu am încredere în.... pentru că....
Nimeni, pentru că nu știi la ce să te aștepți de la oricine.

105: Consider că....
viața e trecătoare și nu merită să te complici.

106: Eu am o părere ..... despre mine. Mi-ar place să am.....
Eu cred despre mine că sunt vulcanică. Mama mi-a spus că eu mă înveselesc și mă întristez foarte repede.Aș putea să cad foarte ușor în depresie..

107. Mă consider .... pentru că ....
specială pentru că nimeni nu mai este ca mine.

2 comentarii:

  1. Îmi place asta, unele răspunsuri sunt profunde și la altele am râs cu gura până la urechi! :) Tu, ai vreau să fii în rai?! Și acel cântăreț de 20 de ani...

    Mișto aspectul la blog! :) Îl ador.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunăă sunt Danii de pe http://suivantmymoustachex3.blogspot.ro/ . VREI SĂ FI MEMBRU PE BLOG ?

    RăspundețiȘtergere