sâmbătă, 2 martie 2013

Pălăvrăgeală de sâmbătă #2..


Hei, hei mititeilor! Vreau să vă urez o primăvară fericită și să aveți parte de amintiri frumoase! Primăvara totul capătă un iz fresh, înmuguresc copacii, florile scot boboci, înfloresc.. Ei bine, tot așa să înfloriți și voi și sa fiți mai bine dispuși ca până acum ! Tot ceea ce știu e că dacă și această primăvară se duce repede, se mai consumă o altă primăvară din puținele primăveri de care am avut parte în copilărie..Voi ce faceți copilaași ?
 Eu sunt foarte bine, deși am fost astăzi la școală să recuperăm niște ore din decembrie, și mă simt foarte bine dispusă și m-am gândit să scriu pe blog.. Am o săptămână de când nu am mai scris, deci aș avea niște mici lucrușoare de povestit.. La începutul săptămânii am citit Colț Alb, a lui Jack London și, deși sună ciudat, am ajuns la ciudata concluzie că semăn cu lupii, sau cel puțin cu lupușorul ăla de Colț Alb.. Am avut o săptămână încărcată cu școala asta, mai urmează să merg sâmbăta viitoare să recuperez alte ore, iar următoarele două săptămâni voi avea ore până la trei .. Nu sună prea bine, dar sunt nevoită să mă adaptez, altfel, anul viitor o să mor în liceu unde orele sunt și mai grele.. Dar ca mereu, găsesc ceva care să mă înveselească, de exemplu miercuri, o colegă m-a învățat să împletesc brățări, și am încercat și mi-au ieșit drăguțe. Aș vrea să le vând, dar nu prea am cui.. Totuși, ador să le împletesc, din niște noduri ies niște brățări atât de drăgălașe mai ales dacă folosești niște culori drăguțe.. Șiiii ! mâine e duminică și cred că e prima dată când ma bucur așa de mult de o zi de duminică ! Deși o să lenevesc, și o să îmi scriu majoritatea temelor, va fi binișor.. Poate că vă așteptați la romane întregi despre cum au decurs aceste zile, însă deși sunt bine dispusă în același timp nu am nici un chef. Poate că până la urmă oboseala își pune amprenta, deși aș vrea să mă țin tare în noaptea asta să fac ceva special având în vedere că asta e singura noapte asupra căreia am dreptul să nu dorm.. Poate o să mai postez ceva mâine, sau în decursul săptămânii viitoare, deși e cam imposibil..  Spre nefericirea mea, horoscopul a avut dreptate, sunt foarte aglomerată.. Totuși până atunci când voi mai posta vă las cu melodia asta.
Și, așa cum obișnuiesc, închei postările cu o întrebare, de data asta am două : 
Voi cum ați întâmpinat primăvara? – Eu am întâmpinat-o.. ciudat. La școală a fost o nebunie totală și acasă teme și somn.. Dar a fost o zi tare..
Și .. ce carte vi s-ar părea perfectă pentru a fi citită primăvara ?
Nu uitați că aștept răspunsuri! ;)
Batistuță încheiat.

Un comentariu:

  1. Eu tot la asasini am rămas. Adică, la citit Secta Asasinilor. Uu, Batistuță terminat. Ce tare sunăă!
    Da, da... eram deja la curent cu ce faci tu așa că citind asta nu am descoperit nimic nou... -.-
    Primăvară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere