duminică, 17 martie 2013

Duminica în care scriu..

Da,da .. Flavia nu a mai scris pe blog . Nu aruncați cu pietre ! Înainte de a încerca să vă lingușesc .. să-mi cer scuze pentru absența mea evidentă, ei bine nu am o altă scuză decât că nu am avut nici o inspirație de a scrie vreo postare.. În serile trecute ziceam „ Frate.. n-am scris pe blog .. ” și apoi „ Ce naiba să scriu ?” ..
Scuzee!  Mda.  A venit primăvara și mi-a făcut curat în minte, totuși a golit anumite cutiuțe cu idei care trebuiau să rămână acolo.. Că veni vorba de primăvară, gândul la vară mă înspăimântă.. Și da, știu că poza care am pus-o reprezintă vara, recunosc că e foarte tare, dar da ! gândul la vară mă înspăimântă.. Nu numai că urmează examenul ăla criminal pe care trebuie să-l dau, dar uneori urăsc vara.. E posibil să n-o fi văzut eu în toată spledoarea ei, întradevăr sunt zile foarte tari de vară, dar deobicei mor de căldură și sfârșesc prăjindu-mă la soare împreună cu înghețata mea mult iubită cu aromă de vanilie. O ploaie de vară e o binecuvântare dar nu și atunci când ești pe pământ, aici jos și dacă stai la sat e al naibii de neplăcut. Deja o văd pe bunica punându-mă să alerg în jurul curții toți puii ei și să-i prind, pentru că cică dacă vine ploaia se îneacă acei mici „draci” cum îmi place mie să le zic.. Dacă te apuci de o treabă vara, e nasol.. trebuie să o și termini repede. Ați văzut vreodată cum e să strângi fân? E distracție, până când.. ca deobicei apare ploaia și te grăbești. Și mai trebuie să prinzi și puii, să închizi toate „dobitoacele” și să te rogi ca nu cumva să ploaie cu gheață să ți se distrugă recoltele.. Mă bucur că nu trece chiar așa de repede timpul. Revenind la : eu cea din prezent, ei bine, mâine avem inspecție la engleză și istorie. Desigur, musafirii ăia îmbrăcați elegant care vin, inspectează profesorii, dar profa de engleză, care știe să se impună și reușește să ne convingă, ne-a spus că „ Vă mănânc dacă nu ridică nimeni mâna”. Adevărul e că deobicei clasa e cam adormită, și deși eu obișnuiam să răspund, nu am mai făcut-o.. De ce? Atunci când ridicam mâna nu mă punea niciodată, așa că m-am gândit să tac. Bineînțeles, cât de al dracului aș fi, nu am de gând să-i stric ora de mâine care trebuie să fie impecabilă.. Profu` de istorie a fost mai degrabă înțelegător. Nu ne-a „planificat” ora, ne-a spus doar că o să lucrăm niște fișe. Nu ne-a pus să învățăm, să ne stresăm, să ne îmbrăcăm adecvat, doar ne-a spus că el este cel inspectat. Așa mai zic și eu , până la urmă e un prof de treabă, ne povestește lecțiile atât de interesant în clasă, încât acasă abia dacă ating caietul.. M-am apucat și de al treilea volum Academia Vampirilor. Sunt destul de lentă, dar mama nu vrea să-mi cumpere cărți cu vampiri. Așa că trebuie să le citesc ca e-book-uri, și nu am mereu energia sau răbdarea suficientă de a sta în fată ecranului și de a citi capitole bune.. Nu, nu o să mai scriu prea mult, vreau doar să vă urez o săptămână plăcută ! Desigur, pentru elevii îngrijorați ca mine pentru că o să dau miercuri simulare la mate, vă doresc doar note mari ;).Sper să-mi fac timp de o recenzie a unei cărți/ unui film !
Batistuță încheiat.

2 comentarii:

  1. OK. Faza cu batistuță încheiat mă dă pe spate! =))
    Eu aștept să văd ce notă iau la simulările astea și după mă hotărăsc dacă o să îmi fie frică de vară sau nu. Mă rog, de prima lună din vară...
    Aștept recenzia la al treilea volum AV! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite o leapşă aici: http://zdranganeli.blogspot.ro/2013/03/leapsa_17.html
    ;;)

    RăspundețiȘtergere