duminică, 24 februarie 2013

Recenzie : Clubul Vrăjitoarelor (film)

Ro:  Clubul Vrăjitoarelor En: The Craft

Despre : Acest film l-am văzut acum câteva săptămâni, deși este făcut tocmai în '96. Descrierea sună cam așa: Sarah Bailey, o adolescentă de șaisprezece ani cu un trecut încărcat de tentative de sinucidere eșuate, se mută la Los Angeles împreună cu tatăl și mama vitregă pentru a începe o viață nouă. La școala catolică la care se înscrie, Sarah cunoaște trei fete – Nancy, Bonnie și Rochelle – care au înclinații speciale către ocultism. Cele trei își dau seama că Sarah este înzestrată cu puteri speciale, dar au surpriza să descopere că împreună cu tânăra nou sosită puterile lor sunt desăvârșite. Nu există dorință care să nu poată fi împlinită, sau băiat care să nu poată fi cucerit în momentul în care clubul vrăjitoarelor se pune în acțiune. Dar în scurt timp, fetele descoperă că fiecare lucru are un preț al lui.

Personaje: Sarah Bailey, Nancy Downs, Bonnie, Rochelle.
Notă : 4/5
Opinia mea : Înafară de lucrurile interesante pe care le-am văzut în acest film, cum ar fi ritualurile ciudate ale celor patru fete, finalul m-a făcut să trag o concluzie : chiar și vrăjitoarele plătesc un anumit preț când încalcă regulile Universului. Dacă vreți să vă uitați la film, vă previn că o să fiți uimiți de Nancy, care pe lângă faptul că este cea mai rea vrăjitoare are un aspect ciudat și la sfârșit, ajunge să înnebunească din cauza unei dorințe stupide pentru putere. Totuși, Sarah, protagonista acestui film reușește să învingă răul și să primească puteri speciale. Mi-a plăcut enorm filmul pentru că eu mereu am avut o pasiune pentru vrăjitorie, mi-a plăcut să citesc mituri, și diferite legende. Ca să inventezi aceste ritualuri – ca cele din film – trebuie să ai ceva imaginație, care, consider eu aici nu a lipsit. Mai jos e un trailer al acestui film ;).